Nije dopušteno reklamirati se kroz usporedsbe cijena


Prema stajalištu Visokog trgovačkog suda RH broj Pž-3073/97 od 11. studenog 1997. godine pod nepoštenim tržišnim natjecanjem smatra se reklamiranje robe navođenjem podataka o drugom trgovcu kojima se može nanijeti šteta ugledu ili poslovanju drugog trgovca (ocrnjivanjem protivnika). Nije prijeporno da je tuženik tiskao i podijelio reklamne listiće, sadržaj kojih nije primjeren dobrim poslovnim običajima, iz razloga što spominje firmu tužitelja, uspoređuje cijene usluga tužitelja sa svojom cijenom. Prema odredbi čl. 57. Zakona o trgovini, pod nepoštenim tržišnim natjecanjem podrazumijevaju se radnje trgovca kojima se radi tržišnog natjecanja povrjeđuju tržišnim natjecanjem podrazumijeva se osobito reklamiranje, oglašavanje ili ponuda robe ili usluga navođenjem podataka ili upotrebom izraza s kojima se iskorištava ugled drugog trgovca, njegovih proizvoda ili usluga, odnosno davanje podataka o drugom trgovcu, ako ti podaci štete ili mogu nanijeti štetu ugledu ili poslovanju drugog trgovca. Prema tome, za ocjenu o nepoštenom tržišnom natjecanju, nije uvjet samo da je postojala šteta, nego i da je mogla nastati šteta, što je bez dvojbe učinjeno navedenim oglasom tuženika.

RADNO VRIJEME

Pon-pet 8.00 - 16.00 sati