Dostava ovrhe za pravnu osobu smatra se izvršenom ako je pokušana dvaput, a nakon toga valja pratiti oglasne ploče. Posljednjih godina mogla se uočiti na prvi pogled neobična pojava da u vrijeme godišnjih odmora dođe veći broj ovrha nego što je to tijekom godine prosječno.
Dužnicima koji bi takve ovrhe zatekli po prirodi stvari ne bi bilo simpatično da su primili od svojeg vjerovnika ovrhu u tom periodu. Znatno teža situacija se događa ako dužnik uopće ne primi takvu ovrhu, već jednostavno po završetku godišnjeg odmora sazna da je vjerovnik proveo na računu svoju ovrhu.
Pogrešno tada dužnici zaključuju da j sve to nepravilno jer oni nikada nisu bili obavješteni o bilo kakvoj ovrsi. Također pogrešno zaključuju i oni koji smatraju da obavijesti o godišnjem odmoru ili tzv. kolektivni godišnji odmor može riješiti to pitanje. Štoviše, ne da takva organizacija rada ne rješava to pitanje već upravo suprotno uzrokuje moguće probleme.
Dostava ovrhe za pravnu osobu smatra se izvršenom kada je pošta pokuša dva puta. To ne značí da je pošta treba doista i obaviti tj. uručiti. Ovi pokušaji se odvijaju na adresi gdje je službeno registrirana pravna osoba. Faktično tada se može uzeti da je dostava obavljena jer procedura nakon toga završava na oglasnoj ploči.
Oglasna ploča nije praktično nikad bila sredstvo pomoću kojeg je primatelj sudske ili bilježničke pošte stvarno saznao potrebnu informaciju, te kao takva nažalost predstavlja formalno pokriće procedure, a ne mehanizam koji bi pomogao rješenju ovog problema.
Izmjena zakona u tom smjeru, a koja ispravlja nedostatak tako da će se dostave objavljivati na oglasnoj ploči u mjestu dužnika. Takva promjena zakona je izvan logičnog i prirodnog ponašanja, jer niti tvrtke niti fizičke osobe ne obilaze oglasne ploče kako bi utvrdile jesu li primile kakvu poštu.
U odnosu na dužnike pravne osobe, posebna regulacija uključuje mogućnost dostave i putem elektroničke pošte na službeno registriranu e-mail adresu.